remember me

  • Hoe verzamelen wij gegevens over u:
    • via het online formulier dat u invult bij het inschrijven;
    • uit eventuele vervolgmails (naar jma.dehommel@gmail.com) op het inschrijvingsformulier voor correctie van gegevens;
    • via het eventuele weekdagvoorkeurformulier (indien we genoodzaakt zijn leerlingen te vragen van de dinsdagse notenleerles naar de woensdagse over te stappen of omgekeerd);
    • door de registratie door de monitoren van uw aanwezigheid in de lessen;
    • via het online formulier om ons uw al dan niet deelnemen aan het concert mede te delen;
    • via het online afscheidsformulier dat we u vragen in te vullen als u aangeeft niet in te schrijven voor het volgende jaar.
  • Waarvoor gebruiken we de zo verzamelde gegevens:
    • we gebruiken deze gegevens voor de goede organisatie van ons aanbod aan de leerlingen; dit behelst:
      • controleren of uw inschrijving in orde is volgens ons huishoudelijk reglement;
      • opstellen van klaslijsten en lesroosters ten behoeve van uzelf en de monitoren;
      • alle collectieve communicatie per e-mail, globaal of gepersonaliseerd, ivm met de lessen, het concert, de toonmomenten, ...;
      • eventuele individuele communicatie, per e-mail of telefonisch, ivm persoonlijke gebeurtenissen of situaties;
      • opmaak van subsidieaanvraag bij de gemeente;
      • opmaak van geanonimiseerde statistische overzichten ter ondersteuning van beleidsbeslissingen.
    • e-mailadressen gebruiken we ook voor uitnodigingen voor door ons georganiseerde activiteiten die open staan voor het algemene publiek.
  • Met wie delen wij deze gegevens:
    • onze monitoren krijgen een deel van deze gegevens; ook zij mogen deze enkel gebruiken zoals beschreven in voorgaande paragraaf;
    • verkopen of doorgeven aan derden doen we niet.
  • Hoe lang bewaren we deze gegevens:
    • zo lang u bij ons een inschrijving 'lopende' heeft;
    • een inschrijving voor een bepaald jaar is 'lopende' vanaf het moment dat u ze indient tot aan het begin van het eropvolgende jaar;
    • anders gezegd: we bewaren al uw gegevens zolang u bij ons elk jaar opnieuw inschrijft en we wissen alle gegevens als u aan het begin van een jaar niet opnieuw ingeschreven bent;
    • uitzondering: de e-maildressen bewaren we nog 5 jaar na het aflopen van uw laatste inschrijving.
  • Hoe bewaren we deze gegevens:
    • in het Content Management System "Quickersite" waarop onze website gebouwd is;
    • op www.dropbox.com;
    • op de PC's en smartphones van bestuursleden en monitoren;
    • bestuursleden en monitoren worden aangemoedigd de nodige beveiligingshygiëne in acht te nemen aangaande hun toestellen en accounts.
  • Wat mag u ons vragen over uw gegevens:
    • als u nog een inschrijving lopende heeft (zie hierboven):
      • een afschrift van deze gegevens te krijgen - klik hier;
      • deze gegevens te laten aanpassen - klik hier;
    • als u geen inschrijving meer lopen heeft:
      • kan u ons vragen wat u wil, we hebben het dan gewoon niet meer;
  • En als uw computer een cookie wil, zal u dat zelf moeten bakken.